donderdag 14 februari 2013

Me-to-You Valentine at ANMACREATIEF

Hoi allemaal, voor de kerst kregen Anne-Marije, Lotte en mijn eigen persoontje van onze Lins een leuk cadeautje met een opdracht erbij. Maak met deze spulletjes een valentijnskaartje en plaats dat op 14 februari op je blog en we maken 1 gezamenlijk bericht op het webshopblog met onze kaartjes. Dank je wel lieve schat!!

Hi everyone, at Christmas Anne-Marije, Lotte and myself got a lovely present from our buddy Lins. The present also held a little message and that was to make a Valentine's card with it and place it on our blog as well as the webshopblog. Thank you sweetie!

De basiskaart is wit linnenkarton van Boekenvoordeel met daarop rood linnen karton van de Action.
Het DP komt uit het Paperpack With Love van Me to You.

Het labeltje komt uit de Me to You die cuts glitter sentiments With Love; lief he?

Ook de rode acryl parelhartjes passen prima bij Valentijn.

 Verder heb ik een hartjes charm vast gemaakt met Helz Cuppleditch twine.

Deze lieve Me to You stempel heet Present en komt ook uit de With Love serie. Ik heb hem gestempeld met  me to you ink soft grey fur en ingekleurd met derwents (120 - 130 - 660 - 670 - 710); de randjes van het afdrukje heb ik bewerkt met distress inkt barn door.

Used material:
Kijk ook eens op het webshopblog naar wat Anne-Marije, Lotte en natuurlijk Lins hebben gemaakt.
Please check out our webshopblog to see the creations my buddies made.



16 opmerkingen:

LottesCards zei

Ow, wat prachtig!!! Je hebt wel gelijk het mooiste velletje gebruikt ;-) Wat een schatje heb je ervan gemaakt en leuk dat je sommige accentjes donkerder hebt weten te kleuren!!

Liefs Lotte

Adriana zei

Wat een goed idee van Lins! Je hebt een superlief kaartje gemaakt!!! Zo leuk hoe je die charm aan die gekruiste twine hebt gehangen. Wat een goed idee, heb ik nog niet eerder gezien, volgens mij... En het papiertje wat je hebt gekozen past natuurlijk wel perfect bij je stempel.
Liefs Adriana

Patrice zei

Nou Helen, hier wordt je toch alleen maar blij van! Wat een leuke lieve kaart is het geworden! Mooi hoor.
Grtjes Patrice

Corrie zei

Wat een lief Valentijns kaartje Helen, de liefde spat ervan af, wat een schatje zeg.
Lieve groetjes Corrie

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje!
liefs Rachel

Anita Meijer zei

Wat een leuk idee en wat heb je dat weer super gemaakt Helen, ik vind het er weer prachtig uitzien. Top.
Liefs van Anita

marja zei

Wat een schattig kaartje Helen, geweldig!

Lieve groetjes Marja.

Joke zei

Leuk kaartje ga zo ook even op het blog van Anma creatief kijken.
Ik vond je vorige kaart met `Sarah kay ook een snoepie erg leuk die paarse kleur die je gebruikt heb met het inkleuren.
groetjes Joke

Crealin zei

Lieve Helen,

wat een superlief kaartje heb je gemaakt. Die parelhartjes passen er super bij. Ik weet al iemand die hier heel blij mee zal zijn :-)

Liefs,

Lins

CreaSjouk zei

Lief kaartje!
Groetjes Sjoukje

KarinsArtScrap zei

een leuk en lief kaartje Helen.

groetjes karin

Ans S. zei

Leuk idee van Lins, je kaartje ziet er erg mooi uit met dat lieve beertje.

Groetjes Ans

Annerieke zei

Zo'n schatje is deze stempel. De kaart is ook erg mooi Helen!

Groetjes Annerieke

Crea Astrid zei

Wat een lieve kaart. Me to You is ook zo schattig.

Groetjes, AStrid.

cristel zei

een prachtig me to you kaartje vindt ze altijd super lief en tis mijn lievelingsbeer
grtjs

Lenie zei

wat een lief en mooie kaart.
groeten Lenie