donderdag 25 april 2013

Flowers for you !

De tijd vliegt en we zijn al weer toe aan challenge 55 bij Nadia en deze keer mocht Christel kiezen en zij wil graag bloemen zien, maar let op: je moet met een stempel werken!

Time flies and we are at challenge 55 at Nadia's and this time it was Christel's turn to choose and she would love to see flowers, but take card: you have to use a stamp!


Mijn DP, zowel het effen als het bewerkte, komt uit het First Edition Dreamcatcher blok. Zoals je kunt zien bevat dit papier een mooi glimmertje. Het labeltje komt uit country companions die cut sentiment set en daar op heb ik een zelfklevend pareltje bevestigd.
I have used DP from First Edition Dreamcatcher. The label is from Country Companions.


De bloemen en de takjes zijn gemaakt met verschillende MD stansen en deze kun je hier, hier en hier vinden. Het hartje is een resin margrietje; deze zijn er in diverse kleuren en zijn ontzettend leuk en makkelijk te gebruiken.
The flowers and leafs are made with MD dies. The sweet little flower in the heart is acrylic.


De prachtige stempel is van LOTV en heet Lilacs. Deze heeft mijn lieve vriendin voor mij meegebracht uit Zeist (XXX). Ik heb deze ingekleurd met mijn derwents (240-250-280-050-060-080-400-410-440-510-520-530-670-690-700-blender). Rondom het afdrukje heb ik beinkt met colorbox heliotrope.
This gorgeous stamp is by LOTV and is called Lilacs. My lovely friend brought it back from Zeist. Colouring has been done with derwents. Around the image a bit of colorbox heliotrope.


Ga ook eens op het blog kijken om te zien wat voor moois mijn teammaatjes hebben gemaakt. Please check out the blog to see what my teamies have made.


17 opmerkingen:

jolanda zei

leuk kaartje

Margo zei

Superleuke kaart Helen, mooie stempel !
Liefs
Margo

Marijke zei

Wat een fleurig en zomers kaartje is dit Helen, mooi!!
Groetjes,
Marijke

Anita Meijer zei

Wat een leuke challenge bij Nadia en wauw Helen wat is je kaartje prachtig geworden, ik vind hem weer super.
Liefs van Anita

LottesCards zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Je stempel is super!!! Eens geen poppetje en toch ook niet 'oudbollig', hou ik wel van! Mooi ingekleurd ook... Je bloem ziet er ook fantastisch uit! Gaaf gedaan!!!

Liefs

KarinsArtScrap zei

een prachtige bloemenkaart Helen.

groetjes karin

Christine zei

Prachtige stempel en zo mooi ingekleurd! Heel knap gedaan Helen!
Liefs
Christine

Annerieke zei

Mooi zeg, vind het afdrukje ook erg mooi, super ingekleurd!

Groetjes Annerieke

Corrie zei

Ik vind het een prachtige kaart Helen, ook met paars, ja daar hou ik van, je hebt mooi gekleurd, ik ga kijken of ik mee ga doen, druk, druk, druk.
Lieve groetjes Corrie

Cindy zei

Hoi Helen,
Wat een beauty en wat een mooie kleuren. Groetjes, Cindy

Dora zei

prachtige kaart!!

Amarins zei

SChitterend Helen, wat is hij weer leuk. Super gedaan. Groetjes, Amarins

cristel zei

en je hebt er een schitterende kaart van gemaakt hoor
grtjs

Ellen zei

Ik loop 'dramatisch' achter in blogland.... Je kaart is mooi geworden met inderdaad een heel gave stempel: ziet er goed uit!

groetjes, Ellen

Lisanne zei

Wat een mooi, vrolijk kaartje heb je gemaakt! Heel leuk al die vrolijke kleurtjes!

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

Adriana zei

Wat heb je deze mooie stempel een schitterende kaart gegeven! Je bloem heb je ook prachtig gecombineerd!
Liefs Adriana

Crealin zei

Hey Helen,

wat een mooi resultaat heb je bereikt met de stempel. Ik ben o zo blij om je hiermee te plezieren. That's what friends are for :-)

Liefs,

Lins x