donderdag 13 maart 2014

Some little bunny .....

Hoi allemaal, het is hier stilletjes, maar ik heb het erg druk op het moment, dus weinig freubeltijd en nog minder blogtijd. Maar ik hoop dat het tij snel keert, want wat is er nou leuker dan freubelen en bloggen.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor ons borduurkaartenblog, waar je deze keer een patroon van Sjaak kon aanvragen en het moest in pastelkleuren.

Ik heb geborduurd met Madeira garen en een plaatje van Some Bunny to Love gebruikt.
Ook heb ik nog wat kleine plakpareltjes gebruikt.


Dit kaartje doet dus mee aan de volgende challenge:
Ons Borduurkaartenblog: Kaartje in pasteltinten met speciaal patroon van Sjaak

Groetjes
Helen

13 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Helen
Ook jou kaart is schitterend in deze lieve pasteltinten, héél mooi geborduurd.
Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog.
Liefs Corrie

Je@net zei

Een heel lieve kaart, Helen.
Mooi gedaan, joh!

KarinsArtScrap zei

wat een lieve kaart Helen.

gr karin

Trijntje zei

Hoi helen. Je kaart is erg mooi. Leuke kleuren. Grappig met dit leuke haasje. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groten Trijntje

Christine zei

Schattig kaartje en mooi borduurwerk! Ik heb het ook al zo druk gehad, maar vandaag toch wat tijd gehad om te freubelen!
Liefs
Christine

Cindy zei

Hoi Helen, wat een schitterende kaart! Zo mooi geborduurd en afgewerkt. Superleuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Liefs, Cindy

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Helen, ik vind hem prachtig geworden.
Liefs van Anita

Hermien zei

Goh, helen dat borduurwerk doe ik je niet na...prachtig

Groetjes Hermien

Plony zei

Heeeeel lief kaartje, mooi geborduurd en lief plaatje gebruikt.Ik hoop dat je ondanks je drukke leventje toch ook een beetje geniet van het mooie weer....het is zo heerlijk nu buiten.
Liefs van Plony

jolanda zei

leuke kaart

Adriana zei

Prachtig, Helen! Zo mooi geborduurt! Het is een mooi geheel geworden.
Liefs Adriana

Ellen zei

Schattige kaart heb je gemaakt, ik vind 'm snoezig! Helaas herken ik je opmerking over de weinige tijd: het lukt me alleen in het weekeinde om er even voor te gaan zitten. Nou ja, komt wel weer een keer. Geniet van je weekeinde!

Liefs, Ellen

cristel zei

Wat een super lief kaartje in de pastelkleuren.
Grtjs