maandag 1 september 2014

September 2014 - Challenge #36 bij AnMaCreatief

De tijd vliegt en inmiddels is het al weer 1 september en dat betekent tijd voor een nieuwe challenge bij AnMaCreatief.

Natuurlijk willen wij eerst iedereen bedanken die mee heeft gedaan aan onze zomer - challenge de afgelopen maand. Wat een prachtige creaties hebben we voorbij zien komen.

Maar nu het thema van de nieuwe challenge: Dieren

Deze maand stelt Anne-Marije de volgende prijs beschikbaar voor de winnaar:


Marianne Design Collectable-Candy Hearts NL 


Dit is mijn creatie geworden: 


Het gebruikte DP is van Yvonne Creations - paperpack 5 Love.

Bella met dahlia is gestempeld met Memento London Fog en ingekleurd met Stampin-Up markers. De randjes heb ik aangezet met London Fog met behulp van de daubers .


Het sentiment is van Joy teksten recht en gestempeld met London Fog op het DP.


Verder heb ik ook nog een filigraan vlinder gebruikt, als voelsprieten een meeldraadje en vastgezet met kleine brads. 

Samenvatting gebruikt materiaal:
Ga ook eens op het blog kijken wat voor moois mijn teammaatjes Anne-MarijeAdriana, GrannyJudith en Lotte hebben gemaakt. Het is zeer de moeite waard.

Natuurlijk hopen we dat jullie weer gezellig met ons mee doen.

Groetjes Helen

11 opmerkingen:

LottesCards zei

Weer een prachtige kaart in zulke lieve pasteltinten, daar ben ik dol op! En wat heb je de filigraan-vlinder leuk gedaan met de meeldraden! Echt een heel leuk detail. Liefs Lotte

Adriana zei

Die vlinder is gaaf met de meeldraadjes! Zo'n creatief effect. Lieve kaart met dat schattige stempeltje. Wat is dat olifantje toch leuk, he?
Liefs Adriana

Je@net zei

Wat een schattige kaart, Helen!

KarinsArtScrap zei

een prachtig kaartje Helen.
Gr Karin

Hermien zei

wow, wat een prachtig kleurwerk Helen een heel mooi en lief kaartje heb je gemaakt

Groetjes Hermien

Lenie zei

wat een mooie kaart, we gaan zeker meedoen hoor.
groeten Lenie

Anoniem zei

Wat een leuk lief olifantje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

scrapcreations-judith zei

Wouw, wat is de bloem prachtig ingekleurd, super mooi gedaan. Liefs Judith

Anita van Merode zei

Prachtige kaart Helen.
Zo lief die stempel!!! Echt een schatje.
Groetjes Anita

Anne-Marije zei

Lieve Helen,

Ik had het al tegen je gezegd, maar ik wil hier ook nog even laten weten dat ik je kaartje supermooi vind! Bella is zo lief in de pastelkleuren. Je hebt haar weer prachtig gekleurd!

Bedankt voor je voorbeeld!
xxx Anne-Marije

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke prachtige kaart.De kleuren zijn super .
Groetjes Doris